Kā rīkoties preces defekta vai neatbilstības gadījumā?
Kādā laika periodā var iesniegt pieteikumu par preces defektu vai neatbilstību?
Ja Jūs esat fiziska persona jeb patērētājs pieteikumu par preces defektu vai neatbilstību var iesniegt 24 mēnešu laikā no preces saņemšanas brīža, ja prece tiek izmantota mājsaimniecībā.
Ja Jūs esat juridiska persona vai saimieciskās darbības veicējs pieteikumu par preces defektu vai neatbilstību var iesniegt 12 mēnešu laikā no preces saņemšanas brīža, ja prece tiek izmantota profesionālai vai saimnieciskai darbībai un tā ir paredzēta izmantošanai profesionāliem mērķiem, un ja nav norādīts cits periods pirkuma dokumentos.
Kur var iesniegt pieteikumu par preces defektu vai neatbilstību?
Iesniegt pieteikumu par preces defektu vai neatbilstību var jebkurā DEPO veikalā Latvijā vai ražotāja noteiktajā servisa centrā, līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks vai pavadzīme) vai garantijas talonu ar fiksētu čeka numuru.
Ja preci nav iespējams nogādāt DEPO veikalā (tā ir uzstādīta, iebūvēta, ieklāta u. tml.), tad pieteikumu var iesniegt elektroniski, nosūtot problēmas aprakstu uz klientu.atbalsts@depo.lv, pievienojot pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks vai pavadzīme) un defekta vai neatbilstības fotogrāfijas.
Tāpat, ar Klientu atbalsta centru var sazināties pa tālruni +371 67202010.
Kādi ir nosacījumi, lai nodotu preci defekta vai neatbilstības izvērtēšanai?
Precei jābūt tīrai un pilnā komplektācijā.
Kopā ar preci jābūt pirkumu apliecinošam dokumentam (čeks vai pavadzīme) un garantijas talonam (ja tāds tika izsniegts).
Kā tiek veikta preces defekta vai neatbilstības izvērtēšana?
Preces defektu vai neatbilstību DEPO remontservisā vai ražotāja servisa centrā izvērtē speciālisti ar atbilstošu kvalifikāciju un pieredzi, veicot preces diagnostiku un pārbaudot preces funkcionalitāti.
Kādā termiņā tiek novērsts preces defekts vai neatbilstība?
Preces defekts vai neatbilstība tiek novērsti pēc iespējas īsākā laikā (līdz 10 darba dienām), ja preces remontservisu nodrošina DEPO.
Ja precei norādīts cits servisa nodrošinātājs, tad defekts vai neatbilstība tiek novērsti likumā noteiktajā termiņā – 30 kalendāro dienu laikā.
Ja defekta novēršanai nepieciešams pasūtīt detaļas, tad defekta novēršanas termiņš, saskaņojot to ar Jums, var tikt pagarināts par laika periodu, kas nepieciešams rezerves detaļu saņemšanai.
Kas notiek, ja preces defektu nav iespējams novērst?
Ja preci nav iespējams salabot vai prece ir neremontējama pēc būtības vai konstrukcijas, tad Jums tiek piedāvāta preces apmaiņa pret tādu pašu vai citu preci. Ja preces apmaiņu nav iespējams veikt, tiek veikta naudas atgriešana.
Vai var uzreiz pieprasīt naudas atmaksu par preci?
Sākotnēji Jūs varat pieprasīt pārdevējam novērst preces defektu vai neatbilstību (veikt bezmaksas remontu) vai pieprasīt preces maiņu. Ja preces remonts vai maiņa netiek veikta likumā noteiktajā termiņā, tad Jums ir tiesības pieprasīt naudas atmaksu par preci vai preces cenas samazināšanu.
Kādos gadījumos var tikt atteikts preces bezmaksas remonts, apmaiņa vai naudas atmaksa?
Ja defekta vai neatbilstības rašanās iemesls ir neatbilstoša uzstādīšana vai lietošana.
Preces defekts radies, veicot patvaļīgu mēģinājumu preci remontēt vai izjaukt.
Prece tika izmantota saimnieciskai vai profesionālai darbībai, taču nav tai paredzēta.
Kā var uzzināt pieteikuma izskatīšanas statusu?
Ja pieteikums par preces defektu vai neatbilstību tika iesniegts DEPO varat sazināties ar mums, izmantojot kontaktinformāciju, kas norādīta mūsu mājaslapā: https://depo.lv/
Ja pieteikums par preces neatbilstību vai defektu tika iesniegts ražotāja noteiktā servisa centrā varat sazināties ar servisa centru, kurā nodevāt preci remontam.
Kādā veidā var saņemt informāciju, ka pieteikums par preces defektu ir pabeigts?
Informāciju par pieteikuma izskatīšanas pabeigšanu saņemsiet sev ērtā veidā – SMS, e-pastā, vēstulē vai telefonzvana laikā. Šo veidu varēsiet izvēlēties pieteikuma iesniegšanas brīdī.
Kādā laika periodā nepieciešams saņemt preci no servisa centra?
Preci no servisa centra nepieciešams saņemt 14 dienu laikā pēc paziņojuma (zvana, SMS, e-pasta vai vēstules) saņemšanas par remonta pabeigšanu vai lēmuma pieņemšanu.
Kādi dokumenti nepieciešami, lai saņemtu preci no remonta?
Lai saņemtu preci no remonta, jāuzrāda pieteikuma oriģināls vai paziņojums no DEPO, ka pieteikums ir izskatīts.
Kur var saņemt preci pēc remonta?
Pēc tam, kad esat saņēmuši paziņojumu, ka pieteikums ir izskatīts, preci pēc remonta var saņemt tajā pašā DEPO veikalā vai autorizētajā servisa centrā, kurā to nodevāt.